Welcome my BlogZ

Tenggs .. Visited my blogs .. tu sume .. saye ta pandai mane sangat pon nak buat cantik cantik .. ala kadar jew.. ape ape pon tenggs ea.. :)

naruto greeting ...

About Me

My photo
Temekaseh kerna suDi bce bLog aQ yang ta seberape nieh . harap kowg enyoY :)

Wednesday 25 January 2012

kata kata ku untuk mu sayanggs ..

. " jika kamu bunga itu jangan biar harumnya dihidu oleh jutaan lelaki maka fitnah yang bakal engkau tempah dan jika bunga itu berduri biarkan duri itu menjaga kamu jauh dari sentuhan tangan-tangan yang bisa menodai kamu , kerna kamu bunga yang selalu dikejar kumbang yang lalu semakin mahal nilai maruahmu semakin itu kamu selalu diperhatikan aku ,kerna kamu teratas dalam carta hatiku "

AWAK ..saya hidup kat dunia ni pemberian tuhan,tapi langkah saya tak sekuat sang belang di rimba,tak segagah badang perkasa,tak seindah fantasi syurga,tapi saya tetap melangkah ke arah awak kerana saya perlukan awak dalam cinta saya..haha syahdunye ayat nie....

Jika sudah kau mencintai dia 
Putuskan aku dengan baik caranya 
Walaupun sakit hati ku 
rasa Sesungguhnya aku tak rela Kerna hatiku masih mencintai Dirimu 
dengan sepenuh hati Tapi ku ikhlas melepaskanmu 
Karena aku manusia biasa.


Jika kekasihmu di RAMPAS orang lain, jangan BALAS DENDAM atau BERDUKA LARA tetapi relakanlah dia pergi kerana KEKASIH yang BAIK tidak akan mudah dirampas oleh orang lain KECUALI jika dia yang MEMBENAR dan MERELAKANkan...It's true,right?

If we never taste a bad apple, we'll never appreciate a good one.
Sometimes we need to experience bitterness of life to understand the value of sweetness.

~Bismillah~ 
~Ya Allah Ya Rabb Yang Maha Rahim Limpah KurniaNYA.. Berikanlah Penawar Di Kala Hati Ini Sepi.. Kurniakanlah Bagi Seorg Seorg Pendamping Yg membuatkanku Senantiasa Mengingati MU & Habibuna Muhammad Saw~ Ameenn Ya Rabb Ya Arsyil Adzim~

No comments:

Post a Comment