Welcome my BlogZ

Tenggs .. Visited my blogs .. tu sume .. saye ta pandai mane sangat pon nak buat cantik cantik .. ala kadar jew.. ape ape pon tenggs ea.. :)

naruto greeting ...

About Me

My photo
Temekaseh kerna suDi bce bLog aQ yang ta seberape nieh . harap kowg enyoY :)

Tuesday 31 January 2012

Awan di Langit(kisah benar) -part 3

#sori terlalu lame tuk nak taip cter nie . aQ agak sbuk skrang . hehehe . harap tak marah .

Aris terus pegi ke papan keyataan dan mmbuang nya dan terus ke semua kelas tuk mmbuang notis tersebut . dalam kelas ketiga . aris macuk dan ingin mmbuang notis . salah seowg plajar lelaki dari kelas tersebut 'sound' .

"eaahh, eaahh , tak usah lahh buang notis tergempar tuhh ,mangkuk !"

aris "sape mangkuk ?"

budak tadi "eahh , eahh . tanye pulak mamat nie , bajet hero lahh nie ??"

aris "abis ? "

budak tadi "eahh , eahh , berlagak budak nie !"

terus . budak tuhh mlempar kerusi . dooookkrkrkrkr !!! terkene kepala aris .  . . . aris terus pengsan . 

aris dihantar ke rumah nya . kepala nya pecah disebabkan kerusi yang dilampar tuhh terlalu kuat . aris dirawat diklinik . die mdapat 3 jahitan dikepala. 

shafiQa mdengar kejadian yang mnimpa aris . die bru tau aris tue ingin mmbela nya . tapi die tk tau nak buad ape . disebabkan malu disekolah . die berhenti sekolah dan berhenti berkerja di kelab tersebut .

dalam 2 minggu kemudiam . aris datang ke sekolah dan tidak nampak shafiQa . dalam cari shafiQa , aris terserempak dengan ckgu nya . ckgu nya mmberitahu bahawa budak yang mlempar kerusi itu telah dibuang sekolah .

aris terus tidak mehirau ap yg berlaku . die pon tidak mcari shafiQa dan terus focus blajar tuk SPTM .. ...........bersambung besok :D

 

No comments:

Post a Comment